Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
Od 1 lipca każdy obywatel lub zarządca budynku będzie zobowiązany złożyć deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Dla budynków, które już istnieją właściciel lub zarządca będzie miał 12 miesięcy. Dla nowo powstałych budynków termin będzie wynosił 14 dni.
Deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków będzie można złożyć w formie:
-
Elektronicznej – przez Internet na stronie: https://zone.gunb.gov.pl/
-
Papierowej – wypełniony dokument można będzie wysłać listem albo złożyć osobiście w Urzędzie Gminy (zgodnie z lokalizacją budynku).
Deklaracje dostępne są na stronie internetowej: https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow
Deklaracja dostępna jest również wersji papierowej do odbioru w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bierawie oraz w Urzędzie Gminy.
Więcej informacji: CEEB-dla-wlaścicieli-i-zarządców_.pdf
Deklaracje do pobrania:
deklaracja_a_v.1.4_-_1.3.2022.pdf
deklaracja_b_v.1.4_-_1.03.2022.pdf